Atrevir-se

Sóc novell en el món de l’scrapbooking però m’encanta i hi disfruto. Passo moments de desconexió total i evasió. A través de les xarxes socials veig molts videos i concursos sobre aquesta temática però mai m’havia atrevit a participar-hi. Però fa uns dies que li donava voltes….perqué no ho faig? Així també se’n apren. I com que diuen que la història la escriuen els cobards, vaig decidir llençar-me i no explicar-me més històries…

Vaig veure que la Fourmi Créative (botiga online en la que he comprat alguna vegada i s’ha de dir que el servei és excelent) proposa cada mes un Challenge de diferents temátiques. I m’he decidit a participar al d’aquest mes. Si, és una mica ensucrat ja que s’acosta St Valentí, però que hi ha millor que l’amor per inspirar-te? ;p

L’únic requisit que es demana és que la targeta havia de tenir forma de cor. Les técniques i materials eren de lliure elecció.

Així que desprès de donar voltes i voltes a una plantilla de cor, això és el que va sortir… Un cor retallat en polipropilé, un altre retallat d’un foli vermell. En el foli vermell hi vaig imprimir un tampó amb tinta negre i els vaig unir tots dos, amb l’ajuda d’un tallet a dalt i un tallet a baix, amb baker twine vermell i blanc. Per la decoració; lletres de fusta tintades de marró excepte la “I” central que li vaig voler donar un toc de color i romanticisme, enganxades amb Glossy Accents. Unes papellones troquelades amb dos papers decorats diferents i enganxades entre elles amb la decoració d’una perleta lila al cos de la de dalt. I per acabar-ho, el vol de la papallona marcat amb strass vermells i rotulador negre.

Si us ve de gust podeu posar el vostre “Me gusta” en aquest enllaç i així ajudar-me a guanyar ;p

IMG_20140127_201038

I un cop presentada la meva candidatura vaig decidir utilitzar-lo per a fer una pàgina del meu Smash Book.

IMG_20140127_220750

Espero que us agradi! 🙂

Responder

